13 Temmuz 2007 Cuma

kalbimin mâhuru

Sen ki gül bahçesinde kalbimin mâhurusun
Bir de hüzzâm yerine bana nihâvendi sun
O kâbus günlerin matemi unutulsun

Gülümse de ruhumun gözyaşları kurusun

Sen ki,gül bahçesinde kâlbimin mâhurusun

Bir de hüzzâm yerine bana nihâvendi sun

Sevdamızı duyunca aynalar coştu bugün
Hayalimde efsunlu yüzün bir hoştu bugün
Seni gören ağaçlar,kuşlar sarhoştu bugün

Söyle niye penceren yine bomboştu bugün

Sen ki,gül bahçesinde kalbimin mâhurusun

Bir de hüzzâm yerine bana nihâvendi su
n

Nurullah Genç


* fotoğraf Bara' Hujazi'ye aittir. 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu guzel resmi bana ait. tasarimi ben yaptim hatta guney amerikaya gitmis acayib

âyine dedi ki...

Hemen not düşelim o vakit, o zamanlar fotoğrafı nerden bulduğumu hatırlamıyorum ama birine ait olduğu belirtildiyse ben de belirtiyorum, kusura bakmayın gözümden kaçmış olabilir.